خدمتی نو برای رانندگی بهتر
نوشته شده توسط : علی افشار

با وجودیکه وضع قوانین و مقررارت سنگین راهنمایی و رانندگی باعث کاهش میزان تصادفات و مرگ و میرها شده است اما همچنان این آمار بیشتر از چیزیست که انتظار میرود.

در سال های اخیر، گجت و فناوری های متنوعی برای تسهیل رانندگی تولید و عرضه شده اند طراحی سایت اما اکنون کمپانی BMW از فناوری جدیدی برای رانندگی و کاهش تصادفات خبر داده است.


این محصول با نام «عینک واقعیت» وارد بازار شد، این عینک دید هوشمند و بیشتری از محیط اطراف را در اختیار کاربران قرار می دهد تا نه تنها آمار تصادفات را کاهش دهد بلکه به حفظ جان راننده نیز بپردازد. از قابلیت های این عینک میتوان به مواردی مانند نمایش سرعت اتومبیل، سرعت مجاز، هشدارهای نصب شده در جاده ها و… اشاره کرد که روی صفحه نمایش اسمارت فون یا تبلت ظاهر می شوند. در زمانی که پیامی برای راننده ارسال می شود، این عینک به صورت شفاهی پیام را برای راننده می خواند رژیم لاغری تا مبادا راننده برای لحظه ای چشمانش از مسیر منحرف شود.

ازدیگرویژگی هایی که می توان برای این عینک نام برد، کمک به راننده برای پارک کردن بهتر و آسوده تر میباشد و همچنین به راننده اجازه می دهد، موانع یا عابرین پیاده ای که شاید دیده نشوند را مشاهده کند.





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: